پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۶:۲۳:۲۱

تایید دو سامانه مدیریت آب توازن کشتی

باشگاه خبری فراساحل: مرکز ایمنی دریایی گارد ساحلی آمریکا (USCG) سامانه مدیریت آب‎توازن کشتی ساخت شرکت‎های Alfa Laval سوئد و OceanSaver نروژ را تائید کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمارین تایمز، این گواهینامه‎های تائید، دومین و سومین گواهینامه‎هایی است که گارد ساحلی آمریکا برای سامانه‎های مدیریت آب توازن کشتی‎ها صادر می‎کنند. پس از آنکه سازنده‎های سوئدی و نروژی درخواست خود را برای بررسی تطابق سامانه‎های خود با استاندارد 46 CFR 162.060 ارائه دادند بررسی دقیقی توسط USCG انجام و در نهایت سازگاری آن‌ها تائید شد.

سامانه آب توازن شرکت Alfa Laval با نام PureBallast 3 متشکل از چهار راکتور اولتراوایلت با اندازه‌های 170، 300، 600، و 1000 است. این راکتورها می‌توانند به صورت جداگانه و یا موازی با یکدیگر فعال شوند و ظرفیت تصفیه از 85 مترمکعب در ساعت تا 3000 مترمکعب در ساعت ایجاد نمایند. گارد ساحلی آمریکا اعلام کرده است که تائید اولیه هم اکنون راکتورهای اندازه 300 و 1000 را شامل می‌شود. تائید راکتورهای 170 و 600 شرکت سوئدی در انتظار بررسی‌های بیشتر است.

سامانه آب توازن شرکت OceanSaver نیز که با نامه BWTS MKII شناخته می‎شود از فرایندelectro-chlorination یا electrodialysis برای تصفیه آب استفاده می‌کند و ظرفیتی از 200 مترمکعب در ساعت تا 7200 مترمکعب در ساعت دارد. گارد ساحلی آمریکا در ماه دسامبر 2016 نخستین گواهینامه تائید خود را برای سامانه مدیریت آب توازن شرکت Optimarin با نامه Optimarin Ballast System (OBS) صادر کرده بود. این شرکت علاوه بر تائید گارد ساحلی آمریکا موفق به اخذ تائیدیه از IMO، DNV GL،Lloyd’s، Bureau Veritas، MLIT Japan، و American Bureau of Shipping شده  بود.



  کد خبر : 3017
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :